Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Preus Activitats Curs 2020-2021

Segons es va decidir en junta ordinària, a continuació es detallen els preus de les activitats plantejades per al curs 2020-2021:

Es va decidir, també, crear un descompte de fidelitat en les activitats de manera que:

•  Els socis que han estat inscrits durant el mes de juliol a una activitat, i continuen realitzant la mateixa activitat amb l’inici del curs 2020-2021, se’ls hi manté el preu de l’activitat del curs 2019-2020 mentre no causin baixa d’aquesta activitat.
  • Els socis que estiguin inscrits de manera ininterropuda a una activitat durant 12 mesos consecutius; a partir del mes 13 se’ls hi aplicarà els següents descomptes en funció de la tarifa que estiguin pagant:
    •  2€ en els cursos de Zumba, Urban Fit, Tonificació, Zumba Gold, Pas a Pas Mix, Balls Llatins Individual, Burlesque, Gimnàstica Correctiva i Stretching/Estiramnets.
    • 5€ en les parifes planes de Zumba i Fitness, Ball Individual i de Saluti i Benestar

S’han actualitzat els preus per tal d’adaptar-los a la nova realitat on els grups han ser ser més reduïts i per l’increment de les despeses per tal d’adaptar les instal·lacions i les classes a les mesures de seguretat.
D’altra banda, el descompte de fidelitat vol posar en valor als socis que durant el confinament i també amb la nova normalitat han continuat inscrits a les seves activitats.

JUNTA DIRECTIVA DE SANT ANDREU PAS A PAS ACRE

Subscripció Zumba & Fitness

Com a soci inscrit a #desdecasa Zumba & Fitness Online podràs seguir totes les classes de Zumba, Urban Fit i Tonificació en directe amb la plataforma ZOOM.

• Dilluns 19:30 : Zumba
  • Dimarts 20:30 : Zumba
  • Dimecres 20:45 :Urban Fit
  • Dijous 19:45 : Zumba

I si et ve de gust fer classe en qualsevol altre horari, no pateixis! També tens accés a classes gravades.

La millor forma de saber si t’agrada una classe és provant-la, però aquí et fem una breu descripció per si vols saber més:

ZUMBA

Si vols fer cardio, perdre pes i guanyar força i resistència a ritme de balls llatins … Aquesta és la teva classe!

El programa d’Zumba® és una festa de condicionament físic vigoritzant, eficaç i fàcil de seguir. S’inspira en la música llatina per cremar calories mitjançant el ball i, actualment, ofereix alegria i salut a milions de persones.

URBAN FIT

Si t’agraden les classes de Zumba però vols ballar alguna cosa més que ritmes llatins…la teva classe és Urban Fit.

Una nova forma de fer cardio amb la música més actual de l’Hip Hop, R&B i clàssics del Funky, Disco i Pop de les últimes dècades que només trobaràs amb nosaltres!

Durant una hora ballaràs sense parar i acabaràs suant la samarreta!

TONIFICACIÓ

Les classes de Tonificació són el complement perfecte per acabar de posar-te en forma i enfortir musculatura amb un ambient distès i divertit.

Combinaràs exercicis de cardio i exercicis de força amb un pes/resistència extra( discs, manuelles, bandes elàstiques…) o amb el teu propi pes. Indispensable per “Operació Bikini”!!

Subscripció a Ball Individual

Com a soci inscrit a Ball Individual Online podràs seguir totes les classes de Zumba Gold, Pas a Pas Mix y Balls Llatins en directe amb la plataforma ZOOM.

• Dilluns 18:30 : Zumba Gold
  • Dimarts 18:30 : Pas a Pas Mix
  • Dimecres 18:30 : Zumba Gold
  • Dijous 18:30 : Balls Llatins

ZUMBA GOLD

T’agradaria fer Zumba però no t’atreveixes perquè creus que és massa intens per a tu?? No et preocupis, Zumba Gold és el que busques!!

Una classe amb la que et posaràs en forma mentre et diverteixes sense parar de ballar. Pensada per la gent que fa temps que no fa esport, ha patit alguna lesió o, simplement, vol muntar-se una festa online a casa.

PAS A PAS MIX

Si el ritme et corre per les venes però no t’agrada que t’escalfin el cap amb tècnica, aquestes són les teves classes!!

Cada dia faràs una coreografia nova amb la que aprendràs passos de diferents estils: Funky, Soul, Rock&Roll, Bollywood, Swing, Hip Hop…

BALLS LLATINS

Cada dia aprendràs passos de diferents ritmes llatins: Salsa, Cha Cha Cha, Bachata, Merengue, Raggaeton, Samba, Cumbia… amb els que seràs capaç de ballar una coreografia.

Sigues l’enveja de tothom a la Festa Major!

Subscripció a Salut i Benestar

Com a soci inscrit a Salut i Benestar Online podràs seguir totes les classes de Gimnàstica Correctiva i Stretching/Estiraments en directe amb la plataforma ZOOM.

• Dilluns 19:30 : Gimnàstica Correctiva
  • Dimarts 19:30 : Stretching / Estiraments
  • Dimecres 20:30 : Stretching / Estiraments
  • Dijous 19:00 : Gimnàstica Correctiva

STRETCHING/ESTIRAMENTS

Alguna vegada t’has escoltat lamentant-te “jo podia fer això de jove…”? Amb el temps tots perdem agilitat i és cosa nostra mantenir-la.

A les classes d’Stretching faràs exercicis d’estiraments senzills i suaus amb els que guanyaràs elasticitat, aprendràs a relaxar-te i, sobretot, et trauràs de sobre aquestes maleïdes contractures!! A què estàs esperant?

GIMNÀSTICA CORRECTIVA

T’has plantejat mai perquè et fan mal les cervicals o les lumbars? Perquè tens dolorit el genoll o cada dos per tres et torces el turmell?

A les classes de Gimnàstica Correctiva utilitzem diferents tècniques per ensenyar-li al teu cos a moure’s correctament. Tonificaràs els músculs i els ensenyaràs a estirar-se i relaxar-se, posant-te en forma i aprenent a cuidar del teu cos per evitar contractures i lesions. I sobretot, en el cas que ja les tinguis, enfortiràs el teu cos per a que no et facin mal i guanyis qualitat de vida.